Εκδήλωση από τις Γυναίκες του Συνδυασμού "Δήμος Ενεργών Πολιτών"

Όπως δημοσιεύτηκε την 24-10 -2010 στο http://www.neatv.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=13595:------q--q&catid=112:2010-06-10-07-12-43&Itemid=236

alt

Πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 23/10 το απόγευμα, στο καφενείο του Κήπου η προγραμματισμένη εκδήλωση που διοργάνωσαν οι γυναίκες του Συνδυασμού ΔΗΜΟΣ ΕΝΕΡΓΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ με επικεφαλή τον υποψήφιο Δήμαρχο Χανίων Τάσο Βάμβουκα.
Στις κατάμεστες από γυναίκες αίθουσες του Cafe Κήπος, την εκδήλωση άνοιξε με ομιλία της η φιλόλογος Βαρβάρα Περράκη, επισημαίνοντας μεταξύ άλλων ελλείψεις σε υποστηρικτικές υποδομές και μέριμνα, καθώς και άλλα ζητήματα που επιβαρύνουν τη θέση της σύγχρονης γυναίκας στην καθημερινότητα.

Στην παρέμβασή του ο υποψήφιος Δήμαρχος Χανίων Τάσος Βάμβουκας χαιρέτησε τη μεγάλη ανταπόκριση και συμμετοχή που είχε το κάλεσμα των γυναικών του συνδυασμού, επισήμανε προβλήματα που απασχολούν τη γυναίκα σήμερα, καθώς και τρόπους με τους οποίους η Τοπική Αυτοδιοίκηση θα μπορούσε να συμβάλλει για την αναβάθμιση της θέσης και του ρόλου των γυναικών. Τόνισε δε χαρακτηριστικά..: «είναι καιρός πλέον να πάρουν οι γυναίκες τη θέση που τους αξίζει στην κοινωνία..»

Επιπλέον ο υποψήφιος Δήμαρχος Χανίων έκφρασε τη χαρά και την ικανοποίησή του για το γεγονός ότι στο ψηφοδέλτιο του ΔΗΜΟΥ ΕΝΕΡΓΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ, το ποσοστό των υποψηφίων γυναικών αγγίζει το 40%.

alt
Τέλος να πούμε πως αύριο Δευτέρα 25/10 ώρα 19:00 (7 μ.μ.) η Ομάδα των Νέων «ΔΗΜΟΣ ΕΝΕΡΓΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ» και ο υποψήφιος Δήμαρχος ΤΑΣΟΣ ΒΑΜΒΟΥΚΑΣ διοργανώνουν συγκέντρωση στο καφέ «ΤΕΧΝΗ» (τέρμα παραλία Νέας Χώρας).

neatv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου