Ο Γιάννης Μαλανδράκης στον ΟΑΔΥΚ

Όπως δημοσιεύτηκε την 23-10 -2010 στο http://www.agonaskritis.gr/%ce%bf-%ce%b3%ce%b9%ce%ac%ce%bd%ce%bd%ce%b7%cf%82-%ce%bc%ce%b1%ce%bb%ce%b1%ce%bd%ce%b4%cf%81%ce%ac%ce%ba%ce%b7%cf%82-%cf%83%cf%84%ce%bf%ce%bd-%ce%bf%ce%b1%ce%b4%cf%85%ce%ba/

Ο Υποψήφιος Δήμαρχος Πλατανιά Γιάννης Μαλανδράκης στα πλαίσια της ενημέρωσης του, επισκέφτηκε τον ΟΑΔΥΚ

Στη συνάντηση έγινε ενημέρωση από τον Αναπληρωτη Γεν. Διευθυντη Κο Πατρελακη , τον Υπεύθυνο Ευρωπαικων προγραμματων & Α/προεδρο του σωματειου εργαζομένων Κο Μηλιδακη Στράτο και στελέχη του Οργανισμού.

Στη συζήτηση που ακολούθησε αναδείχτηκε η αναγκαιότητα αμεσης ολοκληρωσης του φραγματος Βαλσαμιωτη με τα παραλληλα εργα

Πιο συγκεκριμενα για το κυριως φραγμα απαιτουνται ακομα 8,5 εκατομυρια € και προβλεπεται να ολοκληρωθει το 2012, ενώ ο αγωγος από το φραγμα εως το υπαρχον δικτυο προυπολιογισμου 1,1 εκατομυρια € δεν είναι ενταγμενος για χρηματοδοτηση

Το φραγμα Σεμπρενιωτη χρειαζεται επικαιροποιηση η μελέτη του, ενώ συγκεκριμένη δέσμευση χρηματοδοτησης δεν υπαρχει.

Ο Κος Μαλανδρακης στη συνέχεια ανεδειξε το γεγονος της αναγκαιοτητας παρεμβασεων για το επομενο καλοκαιρι, όπως αυτό συζητηθηκε με αμεσες βραχυπροθεσμες λυσεις όπως αγορα ανενεργων γεωτρησεων στο καμπο Χανίων , νεων γεωτρησεων ή και αναριθμηση πηγών, εφοσον αυτό επιλεχθει επιστημονικά ως ενδεδειγμένη λύση.

Συζητήθηκε το θεμα διαχειρισης του υδάτινου δυναμικου και διαπιστωθηκε η αναγκαιοτητα της δημιουργιας νεου αγωγου μεταφοράς νερού για ύδρευση στο Βόρειο άξονα και έως το Κολυμβάρι από τις πηγές της Αγυιάς

Η υπάρχουσα μελέτη δε έχει ενταχτεί για χρηματοδότηση, ενώ το επόμενο διαστημα θα αυξηθουν οι αναγκες λογω και οικιστικής και ξενοδοχειακής επέκτασης.

Ολοκληρώνοντας τη συνάντηση ο Κος Μαλανδράκης ευχαρίστησε τα στελέχη του Οργανισμου για τη συνάντηση και την ενημέρωση που είχαν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου