Με τη σφραγίδα της κεντρικής διοίκησης και όχι της Αυτοδιοίκησης, θα υλοποιηθεί τελικά η όποια αναβάθμιση του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης καθώς και τα άλλα αναπτυξιακά έργα του νησιού.
Το υπουργείο Υποδομών απέρριψε το κοινό αίτημα της Περιφέρειας και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Κρήτης ξεκαθαρίζοντας πως θα προχωρήσει κανονικά ο σχεδιασμός για την εταιρεία "Αναπτυξιακές Υποδομές Κρήτης Α.Ε.".
Το "όχι'' του υπουργείου βασίζεται στο σκεπτικό πως τον πρώτο λόγο και τη βασική διαχείριση τόσων μεγάλων έργων πρέπει να έχει το κεντρικό κράτος. Σκεπτικό που τελικά πρυτάνευσε, έστω και υπό εντάσεις, μιας και υπήρξε διάσταση απόψεων.
Όπως είπε ο κ. Αρναουτάκης, προέχει η ωρίμανση των μελετών, ώστε να μη χαθούν κονδύλια, για σημαντικά έργα υποδομής, ενώ έμφαση έδωσε στην εκπόνηση μελετών για τον ΒΟΑΚ.
Ανάμικτα είναι την ίδια στιγμή τα συναισθήματα που προκάλεσε η σύσκεψη για το αεροδρόμιο Καστελίου, καθώς γνωστοποιήθηκε νέα χρονική καθυστέρηση 2,5 μηνών στη δημοπράτηση, αλλά ταυτόχρονα και το δεδομένο επενδυτικό ενδιαφέρον τριών κατασκευαστικών εταιριών.
Η χθεσινή πολυσυζητημένη σύσκεψη στο υπουργείο Υποδομών ξεκίνησε στις 2:30 το μεσημέρι, παρουσία του υπουργού Δημήτρη Ρέππα, του υφυπουργού Γιάννη Μαγκριώτη, γραμματέων του υπουργείου, των βουλευτών του ΠΑΣΟΚ, του αιρετού περιφερειάρχη Κρήτης Σταύρου Αρναουτάκη και των τεσσάρων αντιπεριφερειαρχών του νησιού και του γ.γ. Αποκεντρωμένης Διοίκησης Κρήτης Θανάση Καρούντζου.
neatv.gr - Λ.Κ.
click here to translate article
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου