ΚΑΤΑ ΜΗΚΟΣ ΤΟΥ ΒΟΡΕΙΟΥ ΟΔΙΚΟΥ ΑΞΟΝΑ-Παγίδες θανάτου

Όπως δημοσιεύτηκε την 14-03-2012 στο www.haniotika-nea.gr

Την επικινδυνότητα του Βόρειου Οδικού Αξονα Κρήτης φέρνουν στην επικαιρότητα δύο τροχαία δυστυχήματα, που στέρησαν τη ζωή από έναν 39χρονο άνδρα στα Χανιά και έναν 22χρονο στο Φόδελε. Με τον απολογισμό των πρώτων μηνών του 2012 να περιλαμβάνει ήδη έντεκα νεκρούς, έντεκα βαριά τραυματίες και είκοσι δύο ελαφρά στους δρόμους της Κρήτης, οι επισημάνσεις Συλλόγων προς την Περιφέρεια -για έργα αναβάθμισης του οδικού δικτύου- κρίνεται αναγκαίο να εισακουστούν. 
Το τελευταίο δυτύχημα στον Βόρειο Οδικό Αξονα Κρήτης, σημειώθηκε χθες στις 7 το πρωί στην Εθνικό Οδό Χανίων - Ηρακλείου στο σημείο 'καρμανιόλα', στο ύψος του Φόδελε, όπου συγκρούστηκαν ένα Ι.Χ. επιβατηγό αυτοκίνητο με Ι.Χ. φορτηγό. Σοβαρά τραυματίστηκε ο νεαρός οδηγός του Ι.Χ. που ενεπλάκη στο τροχαίο και ο οποίος στο Νοσοκομείο υπέκυψε στα τραύματά του. Πάντως, μείωση των τροχαίων σε σχέση με πέρυσι τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο, καταγράφεται φέτος σύμφωνα με τα στοιχεία της Γενικής Αστυνομικής Διεύθυνσης Περιφέρειας Κρήτης, σχετικά με την οδική ασφάλεια και τροχονομική αστυνόμευση, στην εδαφική αρμοδιότητα των Νομών Χανίων, Ρεθύμνου, Ηρακλείου, Λασιθίου.
Ειδικότερα, κατά τη διάρκεια του μηνός Ιανουαρίου 2012, τα στοιχεία έχουν ως εξής:
Στην εδαφική αρμοδιότητα της Γενικής Αστυνομικής Διεύθυνσης Περιφέρειας Κρήτης, σημειώθηκαν 15 τροχαία δυστυχήματα (έναντι 23 το 2011). Ειδικότερα σημειώθηκαν:
•4 θανατηφόρα δυστυχήματα (έναντι 4 το 2011)
•4 σοβαρά τροχαία δυστυχήματα (έναντι 8 το 2011)
•7 ελαφρά τροχαία δυστυχήματα (έναντι 11 το 2011).
Από τα τροχαία δυστυχήματα που συνέβησαν σε αστικές και αγροτικές περιοχές των Νομών καταγράφηκαν συνολικά 24 παθόντες (έναντι 31 το 2011): 4 νεκροί (έναντι 4 το 2011), 7 βαριά τραυματίες (έναντι 9 το 2011), 13 ελαφρά τραυματίες (έναντι 18 το 2011).
Τον Φεβρουάριο σημειώθηκαν 17 τροχαία δυστυχήματα (έναντι 14 το 2011):
•4 θανατηφόρα δυστυχήματα (έναντι 4 το 2011), 4 σοβαρά τροχαία δυστυχήματα (έναντι 4 το 2011), 9 ελαφρά τροχαία δυστυχήματα (έναντι 6 το 2011) Καταγράφηκαν συνολικά 25 παθόντες (έναντι 25 το 2011):
•5 νεκροί (έναντι 4 το 2011), 5 βαριά τραυματίες (έναντι 6 το 2011),
•15 ελαφρά τραυματίες (έναντι 15 το 2011).

ΤΑ ΑΙΤΙΑ
Τα κυριότερα αίτια των τροχαίων ατυχημάτων – δυστυχημάτων, όπως προέκυψε από την αστυνομική τροχονομική έρευνα, ήταν: Η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ, η παραβίαση των ορίων ταχύτητας, η απόσπαση προσοχής του οδηγού, η χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση, η παραβίαση της προτεραιότητας.

ΑΝΗΣΥΧΙΑ ΣΥΛΛΟΓΩΝ
Την ίδια ώρα, τον κώδωνα του κινδύνου, για τα δεκάδες τροχαία δυστυχήματα στους δρόμους της Κρήτης,  κρούουν ο Σύλλογος Αρωγής και Αλληλεγγύης Οικογενειών Θυμάτων Τροχαίων Δυστυχημάτων  'Ο Αγιος Χριστόφορος' και ο Σύλλογος ΠΡΟ.Τ.Α. Χανίων.
Οι δύο Σύλλογοι σε ξεχωριστά υπομνήματα που υπέβαλαν προς την Περιφέρεια Κρήτης στο πλαίσιο της ενημερωτικής εκστρατείας 'Ασφαλής Κρήτη', επισημαίνουν τις ελλείψεις, τα επικίνδυνα οδικά σημεία και διατυπώνουν προτάσεις με την πεποίθηση ότι η πρόληψη των τροχαίων δυστυχημάτων πρέπει να αποτελέσει προτεραιότητα της Πολιτείας, για να μην θρηνήσουμε άλλες ανθρώπινες ζωές.

Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΡΩΓΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ ΘΥΜΑΤΩΝ ΤΡΟΧΑΙΩΝ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑΤΩΝ
Επικίνδυνες στροφές και στενότητα οδοστρωμάτων, κακοτεχνίες, αυθαίρετες κατασκευές χωρίς μελέτη, ανυπαρξία μελετών για κατακόρυφη και οριζόντια σήμανση των οδών. Αυτές είναι κάποιες από τις τραγικές ελλείψεις στο οδικό δίκτυο των Χανίων που έχουν κοστίσει δεκάδες ανθρώπινες ζωές, διαπιστώνονται στο έγγραφο που απέστειλε ο Σύλλογος Αρωγής και Αλληλεγγύης Οικογενειών Θυμάτων Τροχαίων Δυστυχημάτων 'Ο Άγιος Χριστόφορος' προς την Περιφέρεια.
Στο έγγραφο του Συλλόγου που υπογράφει ο πρόεδρος του Δ.Σ. κ. Σταύρος Πολέντας, γίνονται μια σειρά από καίριες επισημάνσεις και προτάσεις για την οδική ασφάλεια στους δρόμους του νησιού όπως.
•Δεν υπάρχει ουδεμία μελέτη καθέτου και οριζόντιας μελέτης  οδοποιίας που εφαρμόσθηκε για την κατασκευή του έργου για κανένα επαρχιακό δρόμο του Νομού.
•  Επικίνδυνες στροφές, επικίνδυνη στενότητα οδοστρωμάτων και άλλες προβληματικές και επικίνδυνες καταστάσεις επί του οδικού δικτύου δεν έχουν αποκατασταθεί λόγω αδιαφορίας, έλλειψης ενδιαφέροντος και συντονισμού ενεργειών Δημοσίων Υπηρεσιών, αν και έχουν απαλλοτριωθεί σχετικά εκτάσεις.
Στο πλαίσιο αυτό ο Σύλλογος προτείνει την άμεση συγκρότηση Συνεργείων Μηχανικών - Τοπογράφων της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών και της Κτηματικής Υπηρεσίας του Δημοσίου ώστε κατά Αξονα Δρόμου π.χ. Σφακιά, Βρύσες Αποκορώνου, Σφακιά, Χανιά - Ομαλός, να χαρτογραφηθούν τα υφιστάμενα οδικά δίκτυα καθώς και οι εκτάσεις που έχουν απαλλοτριωθεί.
• Την υφιστάμενη κατάσταση του οδικού δικτύου λόγω βλάστησης - ύπαρξης δέντρων που αναγκάζει τα οχήματα να επιχειρούν ελιγμούς προς το κέντρο του δρόμου και να εισέρχονται σε μέρος του αντίθετου ρεύματος κυκλοφορίας,
• Κακοτεχνίες, αυθαίρετες κατασκευές χωρίς μελέτη, κατασκευαστικές επινοήσεις χωρίς άδεια και μελέτη, ανάποδες κλίσεις του οδοστρώματος και παράνομες κυκλοφοριακές συνδέσεις. Στο πλαίσιο αυτό ο Σύλλογος προτείνει να μην παραδίδεται κανένα έργο προς χρήση, αν πριν δεν συνταχθούν τα πρωτόκολλα παράδοσης και παραλαβής των έργων .
• Επίσης, όσον αφορά τον Ποινικό Κώδικα του Υπουργείου Δικαιοσύνης για τα τροχαία δυστυχήματα, στον οποίο σύμφωνα με το άρθρο 302, όποιος επιφέρει από αμέλεια τον θάνατο άλλου, τιμωρείται με φυλάκιση τριών μηνών, ο Σύλλογος επισημαίνει ότι, τα άρθρα 308, 309 και 310 που αναφέρονται σε απλή, απρόκλητη, επικίνδυνη και βαριά σωματική βλάβη, με προβλεπόμενες ποινές πολύ πιο αυστηρές, δεν εξετάζονται ποτέ.

Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΡΟ.Τ.Α.
Τα τροχαία δυστυχήματα και η πρόληψή τους, θα πρέπει να θεωρούνται από την Πολιτεία εθνική υπόθεση, επισημαίνει ο Σύλλογος ΠΡΟ.Τ.Α. Χανίων, στο υπόμνημα των προτάσεων που απέστειλε προς την Περιφέρεια Κρήτης για την πρόληψη των τροχαίων δυστυχημάτων.
Το έγγραφο, που υπογράφει ο πρόεδρος του Συλλόγου κ. Γιώργος Αρχοντάκης, εστιάζει στους τομείς: Παιδεία - εκπαίδευση, αστυνόμευση, καθιέρωση τετραψήφιου αριθμού αναφοράς τροχαίων ατυχημάτων καθώς και σε μια σειρά από άλλα ζητήματα.
Πιο αναλυτικά:

ΠΑΙΔΕΙΑ - ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Όσον αφορά τον τομέα της εκπαίδευσης στον ρόλο της πρόληψης των τροχαίων ατυχημάτων ο ΠΡΟ.Τ.Α. ζητά:
• Να καθιερωθεί και στις δύο βαθμίδες Εκπαίδευσης ως μάθημα η οδική ασφάλεια
• Να διοργανώνονται σε επίπεδο σχολείων, εκδηλώσεις με κίνητρο την ευαισθητοποίηση των μαθητών για τα τροχαία δυστυχήματα.
• Σε συνεννόηση με τις Υπηρεσίες Ανηλίκων των Περιφερειακών Ενοτήτων να γίνεται κύκλος υποχρεωτικής παρακολούθησης μαθημάτων οδηγητικής συμπεριφοράς και κανόνων οδικής ασφάλειας στις ανήλικους παραβάτες του ΚΟΚ στο πλαίσιο της έκτισης των αναμορφωτικών μέτρων.
• Δημιουργία Κεντρικής Κρατικής Υπηρεσίας και Περιφερειακών Υπηρεσιών για την πρόληψη των τροχαίων ατυχημάτων με ευέλικτες υπηρεσίες τις ήδη προβλεπόμενες ειδικές μόνιμες επιτροπές οδικής ασφάλειας.
• Δημιουργία σχολείων επιμόρφωσης των ιδιαίτερα σοβαρά παραβατών οδηγών

ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗ
Όσον αφορά την αστυνόμευση ο Σύλλογος ζητά να αυστηροποιηθεί ο ΚΟΚ σε συγκεκριμένες παραβάσεις, όπως: Στους οδηγούς υπό την επήρεια αλκοόλ, στην παράβαση του ΣΤΟΠ, στην επικίνδυνη προσπέραση, στους επικίνδυνους ελιγμούς, στην τοποθέτηση διαφημιστικών πινακίδων που θα αποσπούν την προσοχή των οδηγών.

ΤΕΤΡΑΨΗΦΙΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΤΡΟΧΑΙΩΝ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑΤΩΝ
Να καθιερωθεί ένας τετραψήφιος αριθμός τηλεφώνου, που ο κάθε πολίτης να μπορεί να αναφέρει την όποια ζημιά στους δρόμους με άμεση ανταπόκριση από τους αρμόδιους κάθε φορά, προτείνει ο Σύλλογος ΠΡΟ.Τ.Α.

ΛΟΙΠΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ
Τέλος, ο Σύλλογος ΠΡΟ.Τ.Α. διατυπώνει σε μια σειρά αναγκαίων παρεμβάσεων στο οδικό δίκτυο του Νομού, για την πρόληψη των τροχαίων, όπως:
• Να κατασκευαστεί άμεσα ισόπεδος κόμβος στη συμβολή της Λεωφόρου Σούδας με την οδό που συνδέει αυτή με τη Ν.Ε.Ο.
• Να επαναξιολογηθεί και να γίνουν άμεσα παρεμβάσεις στον νέο κόμβο Καλυβών
•Να υπάρξει ιδιαίτερη προσοχή στην άμεση πρόσβαση των προσκυνητών του Αγίου Ραφαήλ
• Τα φώτα στους κόμβους να ρυθμιστούν ώστε να ανάβουν τη νύχτα και όχι τη μέρα.
• Οι Δήμοι να λάβουν άμεσα μέτρα όπως καθαρισμός δρόμων, τοποθέτηση πινακίδων.
• Να δημιουργηθούν σε κάθε Δήμο Πάρκα Κυκλοφοριακής Αγωγής και να λειτουργήσουν πλήρως τα υπάρχοντα στο Ακρωτήρι Χανίων και στην Κίσαμο.
• Να γίνονται συστηματικά μηχανολογικοί έλεγχοι των βαρέων οχημάτων
• Λειτουργία ραντάρ στον ΒΟΑΚ. Επιτέλους να λειτουργήσουν.

ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΘΥΜΑΤΩΝ
Υπενθυμίζεται, εξάλλου, ότι σε οικονομική ενίσχυση τραυματιών και απόρων θυμάτων τροχαίων δυστυχημάτων προχωρά ο Σύλλογος Αρωγής και Αλληλεγγύης μέσω της Ιεράς Μητρόπολης Κυδωνίας και Αποκορώνου. Σε σχετική ανακοίνωσή του σημειώνει:
«Μετά την παράθεση τσαγιού - καφέ που διοργάνωσε ο Σύλλογος Αρωγής και Αλληλεγγύης Οικογενειών Θυμάτων Τροχαίων Δυστυχημάτων Περιφέρειας Κρήτης 'Ο Αγιος Χριστόφορος', στις 22 Φεβρουαρίου, με σκοπό την ενίσχυση οικογενειών θυμάτων τροχαίων δυστυχημάτων και μετά από κοινή έρευνα με τον μητροπολίτη της Ιεράς Μητροπόλεως Κυδωνίας και Αποκορώνου κ. Δαμασκηνό και αξιολόγηση αναγκών των οικογενειών που έχουν πληγεί από τροχαίο ατύχημα - δυστύχημα, συναποφάσισαν όπως μερίμνη της Ι.Μ. διατεθούν χρηματικά ποσά προς ενίσχυση πολυτραυματιών και απόρων θυμάτων τροχαίων δυστυχημάτων».

Επικίνδυνα σημεία οδικού δικτύου
Ο Σύλλογος Αρωγής Οικογενειών Θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων, χαρτογραφεί όλα τα επικίνδυνα οδικά σημεία της Κρήτης. Συγκεκριμένα:
Σημεία B.O.A.K. στον Νομό Χανίων
3ο χιλ. Ν.Ε.Ο. Χανίων - Κισάμου (κόμβος Βαμβακόπουλου): Στενότητα οδού.
6ο χιλ. έως 7ο χιλ. Ν.Ε.Ο. Χανίων - Κισάμου (κόμβος Γαλατά): Ανάπτυξη μεγάλων ταχυτήτων.
13ο χιλ. έως 15ο χιλ. N.E.Ο. Χανίων - Κισάμαυ (κόμβος Πλατανιά): Ανάπτυξη μεγάλων ταχυτήτων.
19ο χιλ. έως 22ο χιλ. Ν.Ε.Ο. Χανίων - Κισάμου (κόμβος Ταυρωνίτη): Ανάπτυξη μεγάλων ταχυτήτων.
7ο χιλ. έως 8ο χιλ. Ν.Ε.Ο. Χανίων - Σητείας (Δ/ση Ν.Ν.Κ.): Ανάπτυξη μεγάλων ταχυτήτων.
12ο χιλ. έως 13,5ο χιλ. Ν.Ε.Ο. Χανίων - Σητείας (Μεγάλα Χωράφια): Αλληλουχία στροφών - περιορισμένη ορατότητα και συχνές κατολισθήσεις σε περίπτωση εντόνων βροχοπτώσεων.
14ο χιλ. Ν.Ε.Ο. Χανίων - Σητείας (Κοιλιάρης): Επικίνδυνη στροφή με ολισθηρότητα.
17ο χιλ., 18ο χιλ. και 19ο χιλ. Χανίων - Σητείας (Αγ. Ραφαήλ): Επικίνδυνες στροφές με ολισθηρότητα.
21ο χιλ. έως 22ο χιλ. Ν.Ε.Ο. Χανίων - Σητείας (Ιδρυμα 'Αγ. Σοφία'): Αλληλουχία επικίνδυνων στροφών.
25ο χιλ. έως 26ο χιλ. Ν.Ε.Ο Χανίων - Σητείας (Μπαμπαλή - Αγιοι Πάντες): Ανάπτυξη μεγάλων ταχυτήτων.
26ο χιλ. Ν.Ε.Ο. Χανίων - Σητείας (Αγιος Φανούριος): Αλληλουχία επικίνδυνων στροφών.
39ο χιλ. Ν.Ε.Ο. Χανίων - Σητείας: Ισόπεδος κόμβος κωμόπολης Γεωργιούπολης.
41ο χιλ. έως 42 χιλ. Ν.Ε.Ο. Χανίων - Σητείας (Καβρός): Διέλευση πεζών.

Σημεία B.O.A.K. στον Νομό Ρεθύμνης
43ο χιλ. έως 46ο χιλ. Ν.Ε.Ο. Χανίων - Σητείας (Πετρές): Ανάπτυξη μεγάλων ταχυτήτων -Έλλειψη φωτισμού.
47ο χιλ. έως 49ο χιλ. Ν.Ε.Ο. Χανίων - Σητείας (Πετρές): Αλληλουχία επικίνδυνων στροφών - Έλλειψη φωτισμού.
51ο χιλ. έως 53ο χιλ. Ν.Ε.Ο. Χανίων - Σητείας (Γεράνι - Ζουρίδα): Αναστροφές και είσοδος από παοόδιες οδούς έλλειψη φωτισμού - Διέλευση Ζώων.
55ο χιλ. (κόμβος Ατσιπόπουλου) έως το 73ο χιλ. (Σκαλέτα) Ν.Ε.Ο. Χανίων -Σητείας: Ανάπτυξη μεγάλων ταχυτήτων - Έλλειψη φωτισμού.
80ο χιλ. έως 82ο χιλ. Ν.Ε.Ο. Χανίων - Σητείας (Πάνορμο):"Υπαρξη πλανόδιων πωλητών αγροτικών προϊόντων & στάθμευση οχημάτων επί του Β.Ο.Α.Κ. - Έλλειψη φωτισμού.
85ο χιλ. έως 92ο χιλ. Ν.Ε.Ο. Χανίων - Σητείας: Ανάπτυξη μεγάλων ταχυτήτων.
94ο χιλ. έως 96ο χιλ. Ν.Ε.Ο. Χανίων - Σητείας (Μπαλί - «Π. Χαρακιανή» ): Βραχοπτώσεις -Λασπορροές - Διέλευση Ζώων.
101o χιλ. έως 103ο χιλ. Ν.Ε.Ο. Χανίων - Σητείας («Πορτοκαλεώνες»): Ύπαρξη πλανόδιων πωλητών αγροτικών προϊόντων & στάθμευση οχημάτων επί του Β.Ο.Α.Κ., Έλλειψη φωτισμού - Βροχοπτώσεις - Λασπορροές.
103ο χιλ. έως 10ο χιλ. Ν.Ε.Ο. Χανίων - Σητείας (Σίσσες, Ύπαρξη συνεχών στροφών με ανωφέρεια - κατωφέρεια - Ελλειψη φωτισμού - Βροχοπτώσεις - Λασπορροές.

Σημεία B.O.A.K. στον Νομό Ηρακλείου
106ο χιλ. έως 120ο χιλ. Ν.Ε.Ο. Χανίων - Σητείας (Φόδελε - Παλαιόκαοτρο): Ύπαρξη συνεχών επικίνδυνων στροφών με ανωφέρεια - κατωφέρεια - Ολισθηρό οδόστρωμα -Έλλειψη φωτισμού - Βραχοπτώσεις - Λασπορροές - Διέλευση Ζώων.
120ο χιλ. έως 152ο χιλ. Ν.Ε.Ο. Χανίων - Σητείας: Ανάπτυξη μεγάλων ταχυτήτων - Αλληλουχία Επικίνδυνων Στροφών.
168ο χιλ. έως 170ο χιλ. Ν.Ε.Ο. Χανίων - Σητείας (Δ/ση Μοχού έως Ξενοδοχείο ΑΡΜΟΝΙΑ στα Μάλια): Αναστροφές και είσοδος από παρόδιες οδούς - Διέλευση πεζών.
173ο χιλ. έως 174ο χιλ. Ν.Ε.Ο, Χανίων - Σητείας (Αρχαιότητες Μαλίων): Αναστροφές και είσοδος από παρόδιες οδούς - στενότητα οδοστρώματος.

Σημεία B.O.A.K. στον Νομό Λασιθίου

174ο χιλ. έως 179ο χιλ. Ν.Ε.Ο. Χανίων - Σητείας (Σεληνάρι): Στενότητα Οδοστρώματος, Είσοδοι από παρόδιες οδούς - Βροχοπτώσεις - Λασπορροές - Στάθμευση Οχημάτων - Διελεύσεις Πεζών - Διελεύσεις Ζώων - Παράνομη Διακλάδωση Βραχασίου.
184ο χιλ. έως 186ο χιλ. Ν.Ε.Ο. Χανίων - Σητείας (Βραχάσι): Συνεχείς επικίνδυνες στροφές - Βροχοπτώσεις.
200ο χιλ. έως 203ο χιλ. Ν.Ε.Ο. Χανίων - Σητείας (Αλμυρός - Αμμουδάρα), Συνεχείς επικίνδυνες στροφές - Διέλευση Πεζών.
205ο χιλ έως 208ο χιλ. Ν.Ε. Ο. Χανίων - Σητείας: Συνεχείς επκίνδυνες στροφές.
210ο χιλ. έως 215ο χιλ. Ν.Ε.Ο Χανίων Σητείας: Συνεχείς επικίνδυνες στροφές - Στενότητα Οδοστρώματος.
217ο χιλ. Ν.Ε.Ο Χανίων - Σητείας (γεφυράκι «Γουρνιά»): Στενότητα οδοστρώματος.

Συζήτηση στη Βουλή
Αύριο Πέμπτη μετά τις 10 π.μ., θα συζητηθεί στην ολομέλεια της Βουλής η επίκαιρη ερώτηση του κ. Δαμιανάκη σχετικά με τις «προκλητικές καθυστερήσεις στη στελέχωση και έναρξη λειτουργίας της εταιρείας 'Υποδομές Κρήτης', η οποία πρόκειται να αναλάβει το έργο αναβάθμισης του Βόρειου Οδικού Αξονα».  

ΑΠΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ
Στο μεταξύ, την απαισιοδοξία του για τη δημιουργία ενός σύγχρονου αυτοκινητόδρομου στον Βόρειο Οδικό Αξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ) έπειτα και από τις τεράστιες καθυστερήσεις που υπάρχουν στη στελέχωση της 'Κρήτης Α.Ε.', εξέφρασε προχθές ο πρόεδρος της Ενωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Ν. Χανίων Γιάννης Ζερβός. 
Συγκεκριμένα, ερωτηθείς ο κ. Ζερβός για τα πολλά τροχαία δυστυχήματα που έχουν σημειωθεί στην εθνική οδό σημείωσε ότι: «Το τελευταίο διάστημα δυστυχώς έχουν γίνει κάποια σοβαρά τροχαία στον λεγόμενο ΒΟΑΚ. Αυτό όμως είναι ένα πρόβλημα σύνθετο. Κατ’ αρχήν θα πρέπει όλοι εμείς οι χρήστες του δρόμου να αποκτήσουμε παιδεία και να τηρούμε τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας. Θα πρέπει, όμως, παράλληλα και η Πολιτεία να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων και να κάνει αυτό που οφείλει στην Κρήτη και τον κόσμο της. Είμαστε η μόνη Περιφέρεια που δεν έχουμε έναν δρόμο με προδιαγραφές ασφαλείας και ο οποίος εξαγγέλεται διαχρονικά αλλά δεν υλοποιείται. Μάλιστα, ακούμε τα τελευταία χρόνια ότι θα συσταθεί φορέας, ο οποίος θα επεξεργαστεί και θα υλοποιήσει έναν σύγχρονο αυτοκινητόδρομο που θα συνδέει τη δυτική με την ανατολική Κρήτη, αλλά έχουν περάσει περίπου 3 χρόνια και δεν έχουν καταλήξει ακόμα οι υπεύθυνοι στη σύσταση του φορέα με την επάνδρωσή του στα φυσικά πρόσωπα που θα επιλέξουν. Πόσο, λοιπόν, αισιόδοξοι μπορούμε να είμαστε ότι αυτό το σχέδιο θα υλοποιηθεί στο άμεσο μέλλον;», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Ζερβός.  
Δημ. Μαρ.

ΣΤΟ ΒΙΟΠΑ
Μπάρα διαπέρασε αυτοκίνητο
Τυχερός στάθηκε ένας 28χρονος οδηγός όταν, εξαιτίας των θυελλωδών ανέμων, μια μεταλλική μπάρα διαπέρασε το αυτοκίνητό του. Το περιστατικό σημειώθηκε χθες το μεσημέρι όταν ο οδηγός έβγαινε από το ΒΙΟΠΑ με κατεύθυνση τον παράπλευρο δρόμο της εθνικής οδού.


Kallikrates Chania:ΚΑΤΑ ΜΗΚΟΣ ΤΟΥ ΒΟΡΕΙΟΥ ΟΔΙΚΟΥ ΑΞΟΝΑ-Παγίδες θανάτου
click here to translate article

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου