Την ερχόμενη Δευτέρα 26 Μαρτίου θα τεθούν σε πλήρη λειτουργία από τον Δήμο Χανίων, οι νέοι φωτεινοί σηματοδότες που βρίσκονται σε πέντε κόμβους της παλιάς εθνικής οδού Χανίων - Κισάμου, στα όρια της Δημοτικής Ενότητας της Νέας Κυδωνίας και πιο συγκεκριμένα στις περιοχές της Παρηγοριάς, του Δαράτσου, του Καλαμακίου, του Σταλού και της Αγίας Μαρίνας. Ο δήμαρχος Χανίων, Μανώλης Σκουλάκης, συνοδευόμενος από υπηρεσιακούς παράγοντες, θα βρίσκεται στον κόμβο του Δαράτσου στις 11 το πρωί τις ίδιας ημέρας. Σημειώνεται ότι το έργο της τοποθέτησης των φωτεινών σηματοδοτών, συνολικού κόστους 252.000 ευρώ, είχε δημοπρατηθεί από τον τέως Δήμο Νέας Κυδωνίας τον Μάιο του 2010, ωστόσο, η υλοποίησή του είχε «παγώσει» μετά την υπογραφή της σχετικής σύμβασης (τον Αύγουστο του 2010) λόγω αδυναμίας πληρωμής του εργολάβου.
Kallikrates Chania:ΣΕ ΚΟΜΒΟΥΣ ΤΗΣ ΠΑΛΙΑΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΟΔΟΥ-Νέοι φωτεινοί σηματοδότες
click here to translate article
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου