ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΧΑΝΙΩΝ-Μετεγκατάσταση Υπηρεσιών

Όπως δημοσιεύτηκε την 13-01-2011 στο www.haniotika-nea.gr
Τη μετεγκατάσταση, τις επόμενες εβδομάδες, της Δημοτικής Επιχείρησης Υδρευσης Αποχέτευσης Χανίων στο Δημαρχείο Ακρωτηρίου και της Δημοτικής Αστυνομίας στον 1ο όροφο του Μεγάρου Πάνθεον (επί της οδού Κριάρη 40) προκειμένου στο Δημαρχείο Χανίων να στεγαστεί το σύνολο των υπαλλήλων των Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών των Δήμων, που συνενώθηκαν με το πρόγραμμα 'Καλλικράτης', ανακοίνωσε χθες ο δήμαρχος Μανώλης Σκουλάκης, γνωστοποιώντας, ταυτόχρονα, την απόφασή του να αναλάβει την προεδρία της ΔΕΥΑΧ.
Ο κ. Σκουλάκης προέβη σε αυτές τις ανακοινώσεις κατά τη συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε στο δημαρχείο, στη διάρκεια της οποίας γνωστοποίησε την απόφασή του να προχωρήσει στη μεταβίβαση σημαντικών αρμοδιοτήτων σε οκτώ εντεταλμένους δημοτικούς συμβούλους (αναλυτικό ρεπορτάζ για το θέμα αυτό στις σελίδες 6 - 7).
Ο δήμαρχος Χανίων γνωστοποίησε ότι για το «σχέδιο», όπως είπε, της μετεγκατάστασης των Υπηρεσιών θα ενημερώσει σήμερα το πρωί τους επικεφαλής των δημοτικών παρατάξεων. Ενημέρωση για το ίδιο θέμα «και για άλλα εκκρεμούντα», όπως ανέφερε, θα γίνει απόψε και στη δημοτική ομάδα της πλειοψηφίας, ενώ αύριο, Παρασκευή, θα συνεδριάσει εκτάκτως το Δημοτικό Συμβούλιο Χανίων για να λάβει αποφάσεις σχετικά με τη μετεγκατάσταση των Υπηρεσιών.
«Βρισκόμαστε σε πολύ μεγάλη δυσκολία. Η πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου, παραδείγματος χάριν, δεν έχει γραφείο. Οι αντιδήμαρχοι δεν έχουν γραφείο. Η Νομική μας Υπηρεσία -εμείς βρήκαμε έξι νομικούς- στεγάζεται πίσω από την αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου, έχουν όμως τρεις καρέκλες και οι δικηγόροι είναι έξι. Είδατε τι γίνεται με το Γραφείο Μεταναστών. Πρέπει κατεπειγόντως να αδειάσουνε 70 με 80 θέσεις εργασίας στο κεντρικό δημαρχείο για να εγκατασταθούν η Οικονομική και η Διοικητική Υπηρεσία και οι εξειδικευμένοι στη μηχανοργάνωση υπάλληλοι των περιαστικών Δήμων και να δημιουργήσουμε ενιαία Οικονομική και ενιαία Διοικητική Υπηρεσία», επεσήμανε χθες ο κ. Σκουλάκης, υπογραμμίζοντας παράλληλα ότι «δεν μπορεί να συνεχιστεί η σημερινή εικόνα που υπάρχει στον Δήμο».
Ο ίδιος τόνισε ότι «μετά από διερεύνηση όλων των χώρων από τεχνικούς και ειδικούς, καταγραφή των κτηρίων, μέτρηση των χώρων, αλλά και μετά από επιτόπια επίσκεψη που έκανα κι εγώ μαζί με τους αντιδημάρχους σε όλα τα δημαρχεία των περιαστικών πρώην Δήμων καταλήξαμε ότι πρέπει να φύγουν» (σ.σ. από τους χώρους του δημαρχείου Χανίων) «δύο Υπηρεσίες», είπε ο κ. Σκουλάκης. Αυτές είναι, πρόσθεσε, η ΔΕΥΑΧ και η Δημοτική Αστυνομία.
Ο κ. Σκουλάκης ανέφερε μεν ότι η μετεγκατάσταση της ΔΕΥΑΧ στο δημαρχείο Ακρωτηρίου θα είναι προσωρινή, άφησε όμως ανοιχτό το ενδεχόμενο να καταστεί μόνιμη. Η τελική απόφαση, όπως διευκρίνισε, θα ληφθεί στο μέλλον με βάση το σύνολο των αναγκών στέγασης των Υπηρεσιών του νέου Δήμου.
«Έχουμε κάνει εξαντλητικό διάλογο και με την Υπηρεσία αλλά κυρίως με τον Σύλλογο Εργαζομένων» (σ.σ. στη ΔΕΥΑΧ). «Υπήρχαν διαφορετικές προσεγγίσεις. Έγιναν δύο συναντήσεις πολύωρες. Έχουν τις διαφωνίες τους», παραδέχθηκε ο δήμαρχος Χανίων, ο οποίος εξέφρασε, πάντως, την ελπίδα ότι όλα θα πάνε καλά.
Αναφερόμενους στους νέους χώρους που θα στεγαστούν οι δύο Υπηρεσίες, ο κ. Σκουλάκης υπογράμμισε ότι «είναι πάρα πολύ καλύτεροι από τους σημερινούς. Σας λέω μόνο ότι το εμβαδόν του χώρου στον οποίο εργάζονται σήμερα οι 54 εργαζόμενοι της ΔΕΥΑΧ είναι 570 τ.μ. Θα εγκατασταθούν 71 εργαζόμενοι (της ΔΕΥΑΧ και της ΔΕΥΑ Ακρωτηρίου) σε 1.090 τ.μ. Τέλειο κτήριο, άψογο, υπερσύγχρονο. Και η Δημοτική Αστυνομία, που στεγάζει 64 ένστολους και 5 μη ένστολους σε χώρο μικρότερο των 200 τ.μ. θα μετεγκατασταθεί σε χώρο 300 τ.μ. περίπου», επεσήμανε ο κ. Σκουλάκης, υπενθυμίζοντας ότι τα γραφεία στον 1ο όροφο του μεγάρου Πάνθεον ήταν ιδιοκτησίας του πρώην Δήμου Ακρωτηρίου και πλέον ανήκουν στον νέο Δήμο Χανίων.
Ο κ. Σκουλάκης διευκρίνισε, απαντώντας σε ερώτηση σχετικά με τον τόπο πληρωμής των λογαριασμών της ΔΕΥΑΧ, ότι στο δημαρχείο Χανίων «θα παραμείνουν όσοι υπάλληλοι είναι απαραίτητοι για να εξυπηρετούνται οι πολίτες. Δεν θα υπάρχει κανένα μα κανένα πρόβλημα. Θα υπάρχει πληροφόρηση, θα υπάρχει δυνατότητα πληρωμής, θα υπάρχει on line σύνδεση. Τα έχουμε εξασφαλίσει αυτά. Να μην ανησυχούν οι πολίτες».
Παράλληλα, γνωστοποίησε ότι «θα μελετήσουμε σε ποια δημαρχεία ή σε ποιους χώρους θα κρίνει και η Υπηρεσία (ΔΕΥΑΧ) και οι εργαζόμενοι κι εμείς απαραίτητη την παρουσία κάποιων συνεργείων. Να μην πηγαίνουν, δηλαδή, καθόλου το πρωί στο Ακρωτήρι, αλλά να είναι κάπου αλλού για να μπορούν να παρεμβαίνουν άμεσα».
Η ΠΡΟΕΔΡΙΑ ΤΗΣ ΔΕΥΑΧ
Αναφερόμενος στην απόφασή του να αναλάβει την προεδρία της ΔΕΥΑΧ, ο κ. Σκουλάκης είπε: «Θεωρώ ότι η ΔΕΥΑΧ θα είναι το βασικότερο αναπτυξιακό εργαλείο του Δήμου Χανίων στο μέλλον. Γι’ αυτό πήρα την απόφαση να είμαι πρόεδρος της ΔΕΥΑΧ, εγώ προσωπικά. Και θα το παλέψουμε με την κα Αποστολάκη» (σ.σ. είναι από χθες εντεταλμένη δημοτική σύμβουλος με αρμοδιότητα τα ζητήματα ύδρευσης και αποχέτευσης στα όρια του νέου Δήμου Χανίων) «και ελπίζω να τα καταφέρουμε. Θεωρώ μεγάλη πρόκληση τη ΔΕΥΑΧ για εμένα προσωπικά», σημείωσε ο κ. Σκουλάκης.
ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ
ΣΤΟ ΘΕΡΙΣΟ
Αξίζει, τέλος, να σημειωθεί ότι ο κ. Σκουλάκης έκανε ιδιαίτερη αναφορά στο υπό ανέγερση δημαρχείο στον πρώην Δήμο Θερίσου, ασκώντας κριτική στην προηγούμενη Δημοτική Αρχή για τη χωροθέτησή του. «Έσφαλαν. Μέγα λάθος. Δεν είναι δυνατόν να ανεγείρεται δημαρχείο με είσοδο από τον κεντρικό δρόμο. Εγώ σαν δήμαρχος δηλώνω ότι δεν πρόκειται ποτέ να δώσω άδεια λειτουργίας και εισόδου από τον κεντρικό δρόμο. Δεν ξέρω τι θα κάνουμε, τούμπες, δεν θα δώσω, γιατί κάθε μέρα θα θρηνούμε κι ένα...», είπε χαρακτηριστικά ο δήμαρχος Χανίων.


Kallikrates Chania:FROM THE HALL OF CHANIA-Relocation Services
click here to translate article

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου