Όπως δημοσιεύτηκε την 13-01-2011 στο www.haniotika-nea.gr
Σημαντικές αρμοδιότητες σε οκτώ εντεταλμένους δημοτικούς συμβούλους της δημοτικής του ομάδας μεταβίβασε ο δήμαρχος Χανίων, Μανώλης Σκουλάκης.
Η θέση του εντεταλμένου συμβούλου είναι άμισθη, διευκρίνισε ο κ. Σκουλάκης, επισημαίνοντας ότι αξιοποιεί τον συγκεκριμένο θεσμό «λόγω του μεγάλου εύρους των αντικειμένων, λόγω των πολλών προβλημάτων και λόγω του ότι οι αντιδήμαρχοι, όσο και αν προσπαθήσουν, δεν προλαβαίνουν να αντιμετωπίσουν όλα τα προβλήματα».
Οι οκτώ εντεταλμένοι δημοτικοί σύμβουλοι -για το χρονικό διάστημα έως τις 31 Δεκεμβρίου 2011- είναι, κατά αλφαβητική σειρά, οι εξής: Νίκη Αποστολάκη, Γιώργος Αρχοντάκης, Μαρία Κοκκινάκη, Βασίλης Καστρινάκης, Δημήτρης Παπαδάκης, Γιώργος Πουλιδάκης, Γιώργος Φραγγεδάκης και Βασίλης Χάμπας.
ΟΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ
Στους εντεταλμένους δημοτικούς συμβούλους μεταβιβάστηκαν από τον δήμαρχο Χανίων οι εξής αρμοδιότητες:
1. Στην κα Νίκη Αποστολάκη μεταβιβάστηκε:
• Η αρμοδιότητα για τα ζητήματα ύδρευσης και αποχέτευσης στα όρια του Δήμου Χανίων.
2. Στον κ. Γιώργο Αρχοντάκη Γεώργιο μεταβιβάστηκαν:
• Η αρμοδιότητα για τον σχεδιασμό, προγραμματισμό και υλοποίηση μέτρων για την πρόληψη, προστασία και προαγωγή της δημόσιας υγείας, οι οποίες δεν θα ασκούνται από την αντιδήμαρχο Χρυσούλα Χατζηδάκη - Μιχαηλάκη.
• Η υπογραφή όλων των εγγράφων που είναι συναφή με τις μεταβιβασθείσες αρμοδιότητές του.
3. Στην κα Μαρία Κοκκινάκη μεταβιβάστηκαν:
• Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση ενεργειών και δράσεων τουριστικής προβολής και ανάπτυξης του Δήμου (συμπεριλαμβανομένων όλων των αρμοδιοτήτων του Τμήματος Τουριστικής Ανάπτυξης της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών και η υπογραφή όλων των εγγράφων που είναι συναφή με τις μεταβιβασθείσες αρμοδιότητές της.
• Κατά τόπο οι εξής αρμοδιότητες στη δημοτική ενότητα Νέας Κυδωνίας, οι οποίες δεν θα ασκούνται από τον αντιδήμαρχο Δημήτρη Λειψάκη:
- Η ευθύνη εύρυθμης και αποτελεσματικής λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα Νέας Κυδωνίας.
- Η ευθύνη για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα Νέας Κυδωνίας.
- Η υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών έγγραφων που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας Νέας Κυδωνίας.
4. Στον κ. Βασίλη Καστρινάκη μεταβιβάστηκαν:
• Κατά τόπο οι εξής αρμοδιότητες στη δημοτική ενότητα Κεραμειών, οι οποίες δεν θα ασκούνται από τον αντιδήμαρχο Λευτέρη Αμπαδιωτάκη:
- Η ευθύνη εύρυθμης και αποτελεσματικής λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα Κεραμειών.
- Η ευθύνη για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα Κεραμειών.
- Η υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών έγγραφων που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας Κεραμειών.
5. Στον κ. Δημήτρη Παπαδάκη μεταβιβάστηκαν:
• Κατά τόπο οι εξής αρμοδιότητες στη δημοτική ενότητα Ακρωτηρίου οι οποίες δεν θα ασκούνται από τον αντιδήμαρχο Μανούσο Λιονάκη:
- Η ευθύνη εύρυθμης και αποτελεσματικής λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα Ακρωτηρίου.
- Η ευθύνη για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα Ακρωτηρίου.
- Η υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών έγγραφων που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας Ακρωτηρίου.
6. Στον κ. Γιώργο Πουλιδάκη μεταβιβάστηκαν:
• Η αρμοδιότητα για όλα τα θέματα που αφορούν το Γραφείο Φωτεινής Σηματοδότησης και Ηλεκτροφωτισμού του Τμήματος Ηλεκτροφωτισμού και Κυκλοφοριακών Θεμάτων της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών, οι οποίες δεν θα ασκούνται από τον αντιδήμαρχο Μανώλη Κεμεσίδη.
• Η υπογραφή όλων των εγγράφων που είναι συναφή με τις μεταβιβασθείσες αρμοδιότητές του.
7. Στον κ. Γιώργο Φραγγεδάκη μεταβιβάστηκαν:
• Κατά τόπο οι εξής αρμοδιότητες στη δημοτική ενότητα Θερίσου οι οποίες δεν θα ασκούνται από τον αντιδήμαρχο Δημήτρη Λειψάκη:
- Η ευθύνη εύρυθμης και αποτελεσματικής λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα Θερίσου.
- Η ευθύνη για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα Θερίσου.
- Η υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών έγγραφων που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας Θερίσου.
8. Στον κ. Βασίλη Χάμπα μεταβιβάστηκαν:
• Η αρμοδιότητα για όλα τα θέματα που αφορούν το Γραφείο Οδοσήμανσης, Κυκλοφοριακών Θεμάτων και Δημοτικής συγκοινωνίας του Τμήματος Ηλεκτροφωτισμού και Κυκλοφοριακών Θεμάτων της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών, οι οποίες δεν θα ασκούνται από τον αντιδήμαρχο Μανώλη Κεμεσίδη.
• Η υπογραφή όλων των εγγράφων που είναι συναφή με τις μεταβιβασθείσες αρμοδιότητές του.
Kallikrates Chania:FROM THE MAYOR OF CHANIA-Functions consultants
click here to translate article
Η νέα πραγματικότητα μετά την εφαρμογή του σχεδίου Καλλικράτης στους δήμους και η πολιτική κατάσταση στη χώρα και τον κόσμο. Στείλτε τα άρθρα σας, τις ανακοινώσεις σας ή τα σχόλια σας στην ηλεκτρονική διεύθυνση kallikratischania@gmail.com για δημοσίευση στον ιστότοπο. Στο Forum μας όλες οι συζητήσεις και οι απόψεις για τα θέματα τις αυτοδιοίκησης αλλά και τι μας ενδιαφέρει και διαφοροποιεί την καθημερινότητα μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου