ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ ΝΤΕΡΜΑΝΑΚΗ:-Παραιτούμαι αλλά παραμένω ετοιμοπόλεμη

Όπως δημοσιεύτηκε την 01-06-2012 στο www.haniotika-nea.gr

Την παραίτησή της από το ψηφοδέλτιο του ΠΑΣΟΚ ανακοίνωσε χθες η Χαρίκλεια Ντερμανάκη, ως αντίδραση στην τοποθέτησή της στην τέταρτη θέση του τοπικού ψηφοδελτίου.
Πλέον, το ΠΑΣΟΚ μένει με πέντε υποψηφίους στην Περιφερειακή Ενότητα Χανίων, αφού δεν υπάρχει περιθώριο για αλλαγές. Συγκεκριμένα στο ψηφοδέλτια θα συμμετέχουν οι:
Δαμιανάκης Ευτύχιος του Νικολάου
Κουρουπάκη Ευαγγελία του Σταύρου
Μουντάκης Κωνσταντίνος του Μιχαήλ
Κουβαράκη Θεοδοσία (Σούλα) του Κυριάκου
Κοτσιφάκης Γεώργιος του Κωνσταντίνου.
Αναλυτικά η δήλωση της κας Ντερμανάκη έχει ως εξής:
«Με απόλυτη ηθική συνέπεια, απέναντι στον εαυτό μου, στην οικογένειά μου, στους πάρα πολλούς φίλους που είναι δίπλα μου, αλλά και με σεβασμό στον χώρο της Κεντροαριστεράς, στον οποίο ανήκω, υπέβαλα την παραίτησή μου από το ψηφοδέλτιο του ΠΑΣΟΚ στα Χανιά.
Η άδικη και ανήθικη προσπέραση που μου επεβλήθη, δεν θίγει μόνο την προσωπική μου αξιοπρέπεια, αλλά αποτελεί προσβολή στο πρόσωπο μιας ολόκληρης γενιάς ανθρώπων, που μάχονται μέσα από την πολύ δύσκολη καθημερινότητά τους, να αλλάξουν την κατεστημένη δομή των πραγμάτων.
Η γραμμή που χωρίζει το ήθος από την ανηθικότητα, δεν είναι κάθετη, είναι οριζόντια και διαπερνά όλους τους πολιτικούς χώρους και κάποιοι πρέπει να καταλάβουν επιτέλους, ότι η ανανέωση δεν συντελείται με τη 'νεκρανάσταση'. (Αυτό ισχύει για όλα τα κόμματα).
Είμαι περήφανη που τιμώ τα γυναικεία μου παντελόνια!
Η ζωή δεν αρχίζει ούτε σταματάει με τη συμμετοχή η όχι σε ένα ψηφοδέλτιο!
Η ζωή είναι δημιουργία, αέναη πάλη με τον στάσιμο εαυτό μας και αυτό είναι και η πεμπτουσία της ενασχόλησης με την πολιτική!
Στη φύση, δεν μπορείς να πας κόντρα.
Το νέο πρόσωπο της Κεντροαριστεράς, έχει γεννηθεί, ζυμώνεται μέσα σε έντονες κοινωνικοπολιτικές διαδικασίες και σύντομα θα βρει τη θέση του μέσα στην πολιτική ζωή της χώρας.
Εννοείται ότι παραμένω πιστή στις εξαγγελίες του Ε. Βενιζέλου για αναγέννηση της παράταξης και ετοιμοπόλεμη, όποτε μου ζητηθεί».


Kallikrates Chania:ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ ΝΤΕΡΜΑΝΑΚΗ:-Παραιτούμαι αλλά παραμένω ετοιμοπόλεμη
click here to translate article

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου