ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΧΑΝΙΩΝ-Δράσεις για τον τουρισμό

Όπως δημοσιεύτηκε την 17-07-2012 στο www.haniotika-nea.gr

Σε δυναμικές δράσεις για την τουριστική προώθηση του Νομού προχωρά η Αντιπεριφέρεια Χανίων, που χθες παρουσίασε το νέο site και το διαφημιστικό σποτ για την προβολή της Περιφέρειας Κρήτης, το οποίο σκηνοθέτησε ο βραβευμένος Χανιώτης σκηνοθέτης Θοδωρής Παπαδουλάκης.
Στην παρουσίαση που έγινε από τον αντιπεριφερειάρχη Χανίων στο Μέγαρο της Περιφερειακής Ενότητας Χανίων το 'παρών' έδωσαν ο σκηνοθέτης Θοδωρής Παπαδουλάκης και ο Δημήτρης Ξενάκης από τη Διεύθυνση Παραγωγής της εταιρείας που δημιούργησε το σποτ και το site, ενω παράλληλα έγινε παρουσίαση του συνόλου των δράσεων τουριστικής προβολής της τρέχουσας περιόδου.
Μέσα στα 2,5 λεπτά που διαρκεί το βίντεο προβάλλονται 220 τοποθεσίες της Κρήτης, με όλες τις φυσικές ομορφιές του νησιού, την τοπική κουλτούρα, τα αξιοθέατα, τις αρχαίες πόλεις, τις παραδεισένιες παραλίες, τον παραδοσιακό πλούτο της μεγαλονήσου, τους ανθρώπους, που παρά την κρίση διατηρούν θετική διάθεση για ζωή και παραμένουν φιλόξενοι.
Αυτό, άλλωστε, είναι και το μήνυμα του διαφημιστικού σποτ: ότι η Κρήτη παρά την κρίση παραμένει ένας ασφαλής και φιλόξενος προορισμός.
Ήδη το βίντεο που έχει αναρτηθεί στο Διαδίκτυο (YouTube & Vimeo) έχει προκαλέσει το ενδιαφέρον χιλιάδων επισκεπτών που ενδιαφέρονται για τον προορισμό Κρήτη καθώς μέσα στις δύο εβδομάδες που έχει αναρτηθεί, το σποτ έχουν παρακολουθήσει μέχρι στιγμής περισσότεροι από 100.000 επισκέπτες από 140 διαφορετικά κράτη.
Επίσης, στα site κοινωνικής δικτύωσης όπως στο Facebook το διαφημιστικό σποτ έρχεται πρώτο σε προτιμήσεις.
Για το βίντεο τουριστικής προβολής ο κ. Βουλγαράκης τόνισε ότι «δημιουργήθηκε με ελάχιστα χρήματα, σε μια προσπάθεια να προβάλλουμε τον τόπο μας και να αλλάξουμε το κλίμα που υπάρχει στην Ευρώπη και είναι αρνητικό -και μάλιστα απόλυτα ψεύτικο-  για να δείξουμε την πραγματική Ελλάδα, η οποία μπορεί να περνάει οικονομικές δυσκολίες αλλά είναι μια χώρα που καταφέρνει να 'στέκεται' στα πόδια της, διαθέτει φυσικό πλούτο και σημαντικές υποδομές. Θέλαμε να δείξουμε τα καλά τα οποία έχουμε ως τόπος και να μην σχηματισθεί η εντύπωση ότι είμαστε ένας λαός πεινασμένος που περιμένουμε να έρθει εδώ ο κόσμος και να μας πετάξει ένα ξεροκόμματο δήθεν για να μας σώσει».
Από την πλευρά του ο σκηνοθέτης Θοδωρής Παπαδουλάκης τόνισε ότι «μέσα από αντιπροσωπευτικές εικόνες τους τόπου μας, στόχος ήταν να δείξουμε πως η Ελλάδα δεν είναι αυτό που προβάλλεται μέσω αρνητικών ειδήσεων, ότι δηλαδή ο κόσμος πεινάει ή ότι δεν υπάρχουν οι κατάλληλες υποδομές κ.ά. Έτσι λόγω της παράτασης του διεθνούς αρνητικού κλίματος για τον τόπο μας, αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε ένα μικρό spot διάρκειας 2,5 λεπτών αλλά και μικρότερη έκδοσή του των 30 δευτερολέπτων στοχεύοντας στην αποκατάσταση της τουριστικής μας εικόνας. Ελπίζουμε να αρέσει στον κόσμο και η πορεία του να είναι μεγάλη στο Διαδίκτυο. Αγαπάμε τον τόπο μας, μένουμε εδώ και υποστηρίζουμε τους ανθρώπους μας, οι οποίοι με τη σειρά τους μας στηρίζουν. Η αγάπη που έχουμε για τον τόπο μας είναι αστείρευτη και αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε», σημείωσε.
Ο κ. Δημήτρης Ξενάκης από τη Διεύθυνση Παραγωγής της εταιρείας που δημιούργησε το σποτ και το site τόνισε ότι «σκοπός μας ήταν παρά τον χαμηλό προϋπολογισμό αυτής δουλειάς να πετύχουμε ένα ποιοτικό αποτέλεσμα και να δείξουμε την καλύτερη εικόνα της Κρήτης. Και ασφαλώς από τη στιγμή που δουλεύουμε για τον δικό μας τόπο, υπάρχει μια άλλη αίσθηση για το πώς κάνουμε τα πράγματα, πάντα με αγάπη αλλά με περισσότερο βάρος για την καλύτερη προώθηση του Νομού μας και της Κρήτης μας».

ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ
Αναφερόμενος στις δράσεις της Περιφέρειας Κρήτης για την τουριστική προβολή του Νομού, ο αντιπεριφερειάρχης Χανίων κ. Απόστολος Βουλγαράκης τόνισε ότι μέχρι σήμερα η Περιφέρεια Κρήτης συμμετείχε σε 17 τουριστικές εκθέσεις και συγκεκριμένα σε: Ουτρέχτη, Βιέννη, Στουτγκάρδη, Ελσίνκι, Λονδίνο, Βρυξέλλες, Πράγα, Τελ Αβιβ, Μιλάνο, Μόναχο, Χένριγκ Δανίας, Όσλο, Βερολίνο, Μόσχα, Γκαίτεμποργκ, Κίεβο, Λευκωσία.
Επίσης από την αρχή του έτους μέχρι σήμερα πραγματοποιήθηκαν επισκέψεις από ξένους δημοσιογράφους, τουριστικούς πράκτορες, τους οποίους φιλοξένησε η Περιφέρεια όπως από το Βέλγιο, την Αυστρία, τη Γερμανία, τη Ρωσία, την Ιταλία, την Ολλανδία, το Ισραήλ, την Πολωνία, τη Γαλλία, την Τουρκία κ.α.
«Οι επισκέπτες δημοσιογράφοι, πράκτορες κ.ά. μεταφέροντας στους αναγνώστες τους και στους πελάτες τους αντίστοιχα, την πραγματική εικόνα μας και την προσωπική τους εμπειρία από το ταξίδι τους στον τόπο μας, συμβάλλουν στην αντιστροφή του αρνητικού κλίματος που έχει διαμορφωθεί στη χώρα μας», τόνισε ο κ. Βουλγαράκης.
Επίσης, ο αντιπεριφερειάρχης Χανίων ανακοίνωσε ότι η Περιφέρεια Κρήτης, επέλεξε κατόπιν Πανελλήνιου Διαγωνισμού μια εξειδικευμένη εταιρεία με σκοπό να καταρτίσει, μετά από συνεργασία και διαβούλευση με τους φορείς τουρισμού, πρόταση στρατηγικών κατευθύνσεων για προβολή - διαφήμιση του Κρητικού Τουρισμού καθώς και να καταλήξει σε συγκεκριμένες ενέργειες και δράσεις που θα εξειδικεύουν και θα υλοποιούν αυτές τις κατευθύνσεις.

ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ PORTAL
Για το νέο τουριστικό portal της Περιφέρειας Κρήτης www.incrediblecrete.gr, το οποίο πρόσφατα παρουσίασε ο αντιπεριφερειάρχης Κρήτης, ο κ. Βουλγαράκης τόνισε ότι έγινε από χανιώτικη εταιρεία με ελάχιστο συγκριτικά κόστος, το οποίο υλοποίησε σε εξαιρετικά σύντομο χρονικό διάστημα.


Kallikrates Chania:ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΧΑΝΙΩΝ-Δράσεις για τον τουρισμό
click here to translate article

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου